
FAQ - Najčastejšie kladené otázky
Môžem si zájazd kúpiť priamo cez vašu stránku?
Naša cestovná kancelária je zastúpením nemeckého touroperátora na Slovensku a zameriavame sa výhradne na provízny predaj. To znamená, že zájazdy je možné zakúpiť cez našich partnerských predajcov – cestovné kancelárie a agentúry, ktoré s nami spolupracujú.
Cez našu online platformu si viete pohodlne vyhľadať ponuku zájazdov a potom jednoducho kontaktovať niektorého z našich partnerov uvedených v sekcii Partnerské cestovné kancelárie a agentúry. Tí vám radi poskytnú všetky informácie a vybavia rezerváciu.
Z ktorých letísk ponúkate odlety?
Ako zástupenie nemeckého touroperátora na Slovensku ponúkame odlety z rakúskych, nemeckých a švajčiarskych letísk.
Aké služby sú zahrnuté v cene paušálneho zájazdu?
V cene zájazdu sú zahrnuté tieto služby:
-
Transfer z/na letisko – ak je zahrnutý v konkrétnej ponuke (prosím, skontrolujte pri objednávke). Transfer môže byť v závislosti od destinácie zabezpečený pozemnou, leteckou alebo lodnou dopravou a jedná sa o zdieľaný transfer.
Je uvedená cena zájazdu konečná?
Áno, uvedená cena zájazdu je konečná a zahŕňa všetky vyššie uvedené služby. Dovoľujeme si Vás však upozorniť, že až do okamihu vytvorenia rezervácie sa môžu dostupnosť aj cena zájazdu zmeniť. V niektorých destináciách je navyše na mieste splatná miestna alebo turistická daň, o ktorej budete vopred informovaní v cestovných pokynoch.
Sú uvedené letové časy záväzné?
Upozorňujeme, že letecké spoločnosti si vyhradzujú právo meniť vopred oznámené časy letov. Ak dôjde k takejto zmene, budete o nej informovaní prostredníctvom DERTOUR.
Koľko batožiny mám v cene zájazdu?
Množstvo povolenej batožiny pri pobytovom zájazde určuje príslušná letecká spoločnosť a závisí od typu zakúpeného balíka (napr. DERTOUR alebo XDERTOUR).
Spravidla platí, že v cene je zahrnuté:
Upozorňujeme, že batožinový limit pre deti sa môže líšiť – odporúčame preto vždy overiť si presnú váhovú hranicu priamo u leteckej spoločnosti.
Ak si želáte pridať dodatočnú batožinu (čo môže byť spojené s poplatkom), kontaktujte prosím priamo leteckú spoločnosť alebo využite online check-in na jej webovej stránke.
Ponúkate aj cestovné poistenie?
Áno, cestovné poistenie ponúkame prostredníctvom Európskej cestovnej poisťovne.
V akom jazyku sú cestovné pokyny?
Cestovné pokyny (vouchre) sú v nemeckom/anglickom jazyku.
Aká starostlivosť je mi poskytnutá počas môjho pobytu v dovolenkovej krajine?
Sprevádzame vás 24 hodín denne, 365 dní v roku počas vášho pobytu v destinácii. Rýchlu pomoc dostanete prostredníctvom našich väčšinou nemecky (anglicky) hovoriacich sprievodcov. Kontaktné údaje nájdete vo vašich cestovných dokladoch.
V mnohých dovolenkových regiónoch nájdete okrem iného dôležité informácie o výletoch, vašom sprievodcovi a
spätnom transfere na aktuálnej dennej webovej stránke DERTOUR Reiseletung (automatizovaný preklad do slovenského jazyka).
Ako je môj zájazd u vás poistený proti úpadku?
Patríme do silnej medzinárodnej skupiny DERTOUR Group, ktorá je súčasťou REWE Group – jedného z popredných európskych obchodných koncernov. Naše zájazdy sú plne zabezpečené, a preto sa nemusíte obávať o svoju dovolenku ani o svoje peniaze. Aktuálne certifikáty poistenia proti úpadku nájdete v sekcii Poistenie insolventnosti.