Loading...

 

FAQ - Najčastejšie kladené otázky

Môžem si zájazd kúpiť priamo cez vašu stránku?

Naša cestovná kancelária je zastúpením nemeckého touroperátora na Slovensku a zameriavame sa výhradne na provízny predaj. To znamená, že zájazdy je možné zakúpiť  cez našich partnerských predajcov – cestovné kancelárie a agentúry, ktoré s nami spolupracujú.
Cez našu online platformu si viete pohodlne vyhľadať ponuku zájazdov a potom jednoducho kontaktovať niektorého z našich partnerov uvedených v sekcii  Partnerské cestovné kancelárie a agentúry. Tí vám radi poskytnú všetky informácie a vybavia rezerváciu.

Z ktorých letísk ponúkate odlety?

Ako zástupenie nemeckého touroperátora na Slovensku ponúkame odlety z rakúskych, nemeckých a švajčiarskych letísk.

Aké služby sú zahrnuté v cene paušálneho zájazdu?

V cene zájazdu sú zahrnuté tieto služby:
  • Letecká doprava
  • Ubytovanie vo vybranom hoteli
  • Stravovanie podľa zvolenej ponuky (ak je súčasťou balíka)
  • Transfer z/na letisko – ak je zahrnutý v konkrétnej ponuke (prosím, skontrolujte pri objednávke). Transfer môže byť v závislosti od destinácie zabezpečený pozemnou, leteckou alebo lodnou dopravou a jedná sa o zdieľaný transfer.

Je uvedená cena zájazdu konečná?

Áno, uvedená cena zájazdu je konečná a zahŕňa všetky vyššie uvedené služby. Dovoľujeme si Vás však upozorniť, že až do okamihu vytvorenia rezervácie sa môžu dostupnosť aj cena zájazdu zmeniť. V niektorých destináciách je navyše na mieste splatná miestna alebo turistická daň, o ktorej budete vopred informovaní v cestovných pokynoch.

Sú uvedené letové časy záväzné?

Upozorňujeme, že letecké spoločnosti si vyhradzujú právo meniť vopred oznámené časy letov. Ak dôjde k takejto zmene, budete o nej informovaní prostredníctvom DERTOUR.

Koľko batožiny mám v cene zájazdu?

Množstvo povolenej batožiny pri pobytovom zájazde určuje príslušná letecká spoločnosť a závisí od typu zakúpeného balíka (napr. DERTOUR alebo XDERTOUR).
Spravidla platí, že v cene je zahrnuté:
  • 1 kus zapísanej batožiny na osobu
  • 1 kus príručnej batožiny
Upozorňujeme, že batožinový limit pre deti sa môže líšiť – odporúčame preto vždy overiť si presnú váhovú hranicu priamo u leteckej spoločnosti.
Ak si želáte pridať dodatočnú batožinu (čo môže byť spojené s poplatkom), kontaktujte prosím priamo leteckú spoločnosť alebo využite online check-in na jej webovej stránke.

Ponúkate aj cestovné poistenie?

Áno, cestovné poistenie ponúkame prostredníctvom Európskej cestovnej poisťovne.

V akom jazyku sú cestovné pokyny?

Cestovné pokyny (vouchre) sú v nemeckom/anglickom jazyku.

Aká starostlivosť je mi poskytnutá počas môjho pobytu v dovolenkovej krajine?

Sprevádzame vás 24 hodín denne, 365 dní v roku počas vášho pobytu v destinácii. Rýchlu pomoc dostanete prostredníctvom našich väčšinou nemecky (anglicky) hovoriacich sprievodcov. Kontaktné údaje nájdete vo vašich cestovných dokladoch.
V mnohých dovolenkových regiónoch nájdete okrem iného dôležité informácie o výletoch, vašom sprievodcovi a
spätnom transfere na aktuálnej dennej webovej stránke DERTOUR Reiseletung (automatizovaný preklad do slovenského jazyka).

Ako je môj zájazd u vás poistený proti úpadku?

Patríme do silnej medzinárodnej skupiny DERTOUR Group, ktorá je súčasťou REWE Group – jedného z popredných európskych obchodných koncernov. Naše zájazdy sú plne zabezpečené, a preto sa nemusíte obávať o svoju dovolenku ani o svoje peniaze. Aktuálne certifikáty poistenia proti úpadku nájdete v sekcii Poistenie insolventnosti.